Forum Omen MTG Strona Główna Omen MTG
Forum Rogue i Casual
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Luźne śmiecie]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Omen MTG Strona Główna -> SET
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saise
Prawie jak Człowiek



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 2:34, 04 Gru 2007    Temat postu: [Luźne śmiecie]

Tutaj wrzucam wszystko. Może coś się przyda.

Name - RB
Sorcery
Destroy target permament unless its controler sacrifice a permament.

- Nazwa seta: Monolith (?)

[/i]


Ostatnio zmieniony przez Saise dnia Śro 13:49, 02 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Wto 20:06, 04 Gru 2007    Temat postu:

W chuj tego xD. Wrzucę te swoje pomysły z rfg:

Napędzacze: Remove a card in your hand/the top card of your library/in your graveyard from the game.

As long as name is removed from the game (można dodać ewentualnie face-up), EFEKT.

Whenever ~this~ is removed from the game, EFEKT.

Efekty: for each card you own that's removed from the game/ equal to the number of cards in your library, choć te ostatnie to może w dodatkach (napaliłem się Smile).

A do tego:
- You may play this card's activated abilities if it's removed from the game
- k20 Temporal, ale rozpisywany i dot. tylko naszych kart, a co Wink
- Haunta bym wykorzystał, daje dużo możliwości

Póki co tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Pseudomod



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:09, 04 Gru 2007    Temat postu:

a może MULTILITH? xD

Soulshard 1W
Instant (U)
Remove from the game an attacking creature with greatest power.

Four Horsemans of Valor 2WW 0/0
Creature - Human Knight (R)
First strike
~this~ coems into play with four +1/+1 counters on it.
Whenever ~this~ would be destroyed you may remove a +1/+1 counter from it instead.

False Justice 1WB
Sorcery
Remove from the game a creature with greatest power, then put X +1/+1 counters on a creature with lowest power where X is equal to power of removed creature.

Name 1U [1/2]
Creature
Creatures you controll have "T: ~this~ creature gets shroud until end of turn"

Name 3W
Instant
Choose one; Until end of turn creatures loses all its abilities, or until end of turn all creatures becomes 0/1.

Name R
Instant
Name deals 1 damage to target creature or player
Nazwa 1RR(As long as this card is removed from the game, you may play it for its Nazwa cost.)
Whenever you play this for it's nazwa koszt xD it deals 3 damage instead
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 0:26, 05 Gru 2007    Temat postu:

Without Remorse - RB
Sorcery (C)
Remove target permanent from the game unless that permanent controler sacrifice a permanent of the same type.
"Cheors use terror anc call its justice. So I'll show them terror, and I'll call it by its true name."
- Taltos Gryne (nasz główny zły, być może)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:27, 05 Gru 2007    Temat postu:

Without Remorse - RB
Sorcery (C)
Remove target permanent from the game unless that permanent controler sacrifice a permanent of the same type.
"Cheors use terror anc call its justice. So I'll show them terror, and I'll call it by its true name."
- Taltos Gryne (nasz główny zły, być może)

^Zdecydowanie nonland, lub jednak odjąc to of the same type ponieważ to wdumanowa ponza a chyba nie chcemy nnowego sinkchołla ;] I takie remove to raczej mi się kojarzy a czarny i czerwony z destroy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Czw 21:39, 06 Gru 2007    Temat postu:

Trochę commonów:

Nazwa 3W
Sorcery (C)
Remove target artifact or enchantment from the game.
Wyrd 4W (As long as this card is removed from the game, you may play it for its wyrd cost.)

Name 1W
Instant (C)
You gain 2 life. Then you gain an additional 1 life for each card you own that's removed from the game.

Name 4W
Creature — Spirit (C)
Name gets +0/+1 for each card you own that's removed from the game.
2/4
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zygi
Pseudomod



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:22, 06 Gru 2007    Temat postu:

Wyrd X (As long as this card is removed from the game, you may play it for its wyrd cost.)

Grievous (Damage dealt by this to creatures doesn't wear off at end of turn.)

Card type Vigil (You have Vigil as long a Card type card is removed from the game.)

Planar mass 4U [3/1]
Creature - Ozz (C)
Flying, Wyrd UUU

Knights of cruelty 2BB [3/1]
Creature - Knight (C)
First strike, Grievous

Corpse summoner 2B [2/1]
Creature - Wizard
T: Put target creature removed from the game into its owner's graveyard

Astral shape 3UU
Sorcery (U)
Choose a creature removed from the game, target creature becomes copy of that creature until end of turn
Wyrd - 5UU

Astral Avengers 1WW [1/1]
Creature - Knight (C)
White creature Vigil (You have Vigil as long a white creature card is removed from the game.) - Astral Avengers gets +2/+2 and have First strike

AEthernal stream 1UU
Instant (C)
Remove target spell or permanent from the game, at end of turn put it into its owners hand

Underworld Dreamer 2BBB 5/3
Creature - Horror
Grievous
~this~ comes int play tapped and doesn't untap in it's controller untap step.
Remove a card in your hand from the game: Untap Underworld dreamer

AEther Bolt 2R
Sorcery (C)
AEther Bolt deals 3 damage to target creature or player, then AEther Bolt deals 3 damage to another target creature or player for each card named AEther Bolt removed from the game

Forcefield Conjurer W [1/1]
Creature - Cleric
Instant Vigil: T: Target creature gets Absorb 3 until end of turn

Astralmancer 1UU [0/1]
Creature - Wizard (C)
Whenever a card is removed from the game put a +1/+1 counter on Astralmancer
As long as Astralmancer's power is greater than five it has defender

Daerdahan 3GG [4/4]
Creature - Beast
Wyrd 2G

Devastating wave 2RR
Sorcery
Grievous
Devastating wave deals two damageto each creature

Otherworld Guidance 2G
Instant
Target creature you control gets +2/+2 until end of turn
Creature Vigil - Instead creatures you control gets +2/+2 until end of turn

Bringer of Venom 4G [3/3]
Creature - Druid
Grievous, Poisonous 3

Acid elemental 5BB [4/4]
Creature - elemental
Grievous, Trample
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Pią 20:10, 07 Gru 2007    Temat postu:

Devastating Wave - świetne, a co Wink. Podobują mi się jeszcze Astralmancer, ale dałby go za białą manę i trochę zmienił koszt, p/t, sam drawback spoko - ale to raczej unc Wink. AEther Bolt świetny materiał na cykl spelli, Corpse Summoner idealny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Pią 22:24, 07 Gru 2007    Temat postu:

Lava Arrow 1RR
Instant
You may play Lava Arrow, only if your opponent has played a spell this turn.
Lava Arrow deals 6 damage to target creature or player.

Name 4R
Creature - Dwarf Warrior
As long as Mountain is removed from the game, Name have trample.
3/3

Name 1R
Creature - Szamanisko
T, Remove the top card of your library from the game: Name deals 1 damage to target creature without flying.
1/1

Słabo z weną, ale trzeba się rozgrzać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saise
Prawie jak Człowiek



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 1:33, 08 Gru 2007    Temat postu:

Cykl Auditorów Wink Mamy audytorów którzy będą Czarnobiali zawsze i na dodatek będą gmerać w grze. Zrobimy wszystkich 24 a do seta wejdzie góra ośmiu.

Auditor of Greed - WB
Creature - Human Advisor (U)
Whenever an opponent draw a card you may look at that player hand. Remove a card in his or her hand from the game. Return that card to his or her hand at the beginning of your upkeep.
"Money can make the King, informations can make him still alive" - Harrod Knall, XIX Auditor.


Auditor of Silence - WB
Creature - Human Advisor (U)
Players can't play spells during upkeep step.
"If you listen, you will catch an answer to any question" - Finn Ligerd, VI Auditor.

Auditor of Magic - WB
Creature - Human Advisor (U)
All instat spells became sorcery spells.
[i]"Magic is chaos, and my duty is to make it a little more foreseeable." - Ruger Dorn, XXIV Auditor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Sob 13:42, 08 Gru 2007    Temat postu:

No 8 to za dużo, imo 3/4 styknie Wink. Greed jest wypas, podoba mi się jak cholera. Co tu jeszcze, czemu koniecznie WB? Może jeszcze jaki UW czy RW ;p? Anychuj:

Auditor of Blackmail WB
Creature - Human Advisor (U)
Whenever you play a spell, target player loses 2 life, unless he or she pays 1.
1/2

Auditor of Cryptic Whispers ?WB
Creature - Human Advisor (R)
At the beginning of each player's upkeep, that player loses 1 life for each two/three card in his or her graveyard.
2/1

Auditor of Wrath 2WB
Creature - Human Advisor (R)
When Auditor of Wrath is put into a graveyard from play, destroy all creatures. They can't be regenerated.
1/2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saise
Prawie jak Człowiek



Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 0:50, 09 Gru 2007    Temat postu:

To ile wejdzie do seta zależy. Audytorzy muszą mieć WB w koszcie, gdyż wszyscy są członkami senatu który flavowo jest w tych kolorach. Ich koszt może być różny ale WB ma być - chcę widzieć wszystkich by potem wybrać najzajebistsze Wink Podoba mi się kosmcznie Auditor of Blackmail. To jest 'ard git! (w weekendy pracuje, dlatego nie daje znaku życia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Nie 2:35, 09 Gru 2007    Temat postu:

Coś:

Auditor of Suffering WB
Creature - Human Advisor (U)
At the beginning of each player's upkeep, Auditor of Suffering deals 1 damage to that player.
2/2

Auditor of Baronage WB
Creature - Human Advisor (U)
As Auditor of Baronage comes into play, name a card.
Named card are legendary.
2/2

Auditor of Law 1WB
Creature - Human Advisor (U)
As Auditor of Law comes into play, choose a rule.
The choosen rule doesn't apply.
1/3

Porobię topici dla kolorów, bo się szybko burdel zrobi i ciężko będzie szukać xD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spectre
Prawie jak Źą



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Polska

PostWysłany: Śro 13:51, 12 Gru 2007    Temat postu:

Też uważam, że auditorów max 3-5, głównie przez to, że ten koszt jest ograniczający strasznie. Może by ich tak legendarnymi porobić (albo jednego głównego zrobić legendarnym) Fajnie by było, jakby mieli powiazane z sobą te ability, albo chociaz P/T równe w miarę.

Mniejsza o PT i koszt na razie,

Auditor of Equality
Nonadvisor creatures lose all abilities.

Auditor of Censorship
As -//- comes into play, choose a number then target opponent chooses a number.
Spells with CMC lower than the lower number chosen and higher than the higher number chosen cannot be played.

Auditor of Singularity
Players can't play more than one spell each turn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cabal
Pasożyt



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Olszyna

PostWysłany: Sob 23:39, 15 Gru 2007    Temat postu:

Auditor of Censorship jest piękny, widziałbym go za 1WB, 2/2. Jak dla mnie automatyczny IN do seta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Omen MTG Strona Główna -> SET Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin